Mi amiga Marcela del blog Colorín Colorado ha tenido una idea estupenda: dedicar el post de lunes al rosa. A mí particularmente me encanta el rosa, aunque como ella bien explica en su blog, decorar tu casa en rosa requiere un marido con un exquisito gusto por la decoración o simplemente daltónico. El rosa también representa el color de la lucha contra el cáncer de mama, así que me ha parecido una oportunidad estupenda para dedicar este post a todas las mujeres. Ah, y ¡Feliz lunes!

My friend Marcela, from the blog Colorín Colorado, has had a great idea: dedicate the Monday post to the colour pink. I do love the colour pink, although, as Marcela explains in her blog, to decorate your house in pink you need to have a husband with an excellent decoration sense or just color-blind. The colour pink also represents the colour of the fight against breast cancer, so I thought it would be an excellent oportunity to dedicate this post to every woman. Ah, and Happy Monday!

1. Lovely Scribbles; 2. Domino Magazine; 3. Delikatessen; 4. Satellite of you; 5. CasaDiez; 6. CasaDiez

1. Decopad; 2. Fotobank; 3. Homes and Gardens; 5. Mi Casa; 7. CasaDiez; 8. CasaDiez

1. Achados de Decoraçao; 2. Monzoon; 3. Carolyn Quartermaine; 4. Skona Hem

1. Fotobank; 2. Princess Lauralis; 5. Mowielicious; 6. Mowielicious

1. Martha Stwart; 2. Sophie's favors; 3. Mi vida bonita; 4. Princess Lauralis; 5. Elle Deco; 6. Mowielicious; 7. Bombay Duck

0 comments:

Post a Comment

 
Top