Estudio de trabajo ChicDeco | ChicDeco home office

¡Hola a todos! Ayer me perdí el tradicional desayuno de lunes en ChicDecó. No es que me haya puesto a régimen y ya no quiera traer más deliciosos desayunos a mi blog, es sólo que ayer fue un lunes de locos!

Hoy estoy entusiasmadísima con la entrada que ha publicado mi amiga Yaniss del blog Functional Home sobre mi blog! Si visitáis su blog podréis encontrar aqui una breve entrevista sobre mí, e imágenes de mi estudio en casa. ¡Mil gracias Tatiana por incluir a ChicDecó en tu sección de Especial Bloggers este mes!

¡Feliz semana a todos!


Hello everyone, yesterday I missed our traditional ChicDecó Monday breakfast. It’s not that I decided to start a diet and not to bring anymore delicious breakfast to my blog, it’s just that yesterday was a crazy Monday!

 Today I’m super-excited with this post published by my friend Yaniss, from the Functional Home blog about me and my blog. If you visit her blog you will find out here a brief interview about me and a few images of my home office. Thank you so much Yaniss for featuring ChicDecó in your Especial Bloggers section this month.

 Have a lovely week everyone!




0 comments:

Post a Comment

 
Top